5.5.08

Rasa Sakit

Sebulan berlalu. Bayang-bayang dia masih datang. Kalau tidak dikala tidur. Dikala mandi manda. Makin hari makin binggung aku dibuatnya. Tambahanlah, dalam tempoh sebulan ini juga dia tidak berhenti membuat rayuan.

Bertambah menyampah lagi bila aku melihat dia datang ke depan pintu rumah minggu lepas. Membawa itu ini. Kalaulah aku boleh maki dia depan-depan. Mungkin dia dah lama tidak datang lagi.

Segalanya yang kau rayu itu sudah tidak bermakna. Rasa sakit aku kerana pernah bercinta dengan dia telah buat aku berubah segalanya. Bertambah sakit.

Benci.

5 ulasan:

A t i Q a h berkata...

Be strong girl! ;)

azie berkata...

sis yayang,
i'm always here for u..

yusrihashim berkata...

maki kan aje...lolz

rasso berkata...

Bawa... Bersabar... Gud luck!

miss yayang noel berkata...

atiqah,
:)

azie,
thanks dear...

radiohed,
nanti kalau nampak i senyum saja...
lols

rasso,
:)